امسكت القلم كى اكتب همومى فبكى القلم قبل ان تبكى عيونى.

1 فبراير 2013

نور قريب جدا مننا

اذيك اصديقى والله العظيم واحشنى
انا حلمتلك حلم جميل اوى النهار دة
بجد
خير
حلمت انا انا وانت رايحين نحج بيت ربنا سواء وانتا ماسك ايديا وتقولى شايف النور اللى جاى هناك دا يا احمد فا انا قولتلك دا الرسول
وصحيت
الله اكبر
راينا الرسول
والله هذا خير كثير
بجد انا حاسس ان الضحكه مش راضيه تفارقنى النهاردة خصوصا ان دى تانى مرة اشوف حبيبى فى المانم
ربنا يكرمك
انت كويس يا صاحبى
بس بتتاثر شويه بالاعلام
انا اكتر حاجه تتعبنى ان حد\ يزهق روح صدقنى انا اضعف من انى اشوف فرخه بتندبح بس لما شوفت الناس بتموت ودة بسبب الشرطه اللى فى حكم مرسى زعلت اوى وانا لو مش با احبك مش ها اشتكيلك
انا سعيد انك رايتنى معك فى المنام
واللى مخلينى سعيد اكتر اننا شوفنا الرسول سوا
تعرف لو الرسول موجود بينا الان وهو من يقود سترى هؤلاء الاعلاميين يتهموه
ههههههههههههههه
ممكن
صدقنى مش هزار
انا مبسوط اوى اصل انا با احب الرسول اوى اوى اوى اه والله مبسوط مبسوووووووووووووووووووط
ربنا يجعلك دائما كده
احنا اسلامنا جميل اوى على فكرة
استنى فى حاجة
انا با اصلى قبل ما انام دا لو منمتش غصب عنى صدقنى على طول اققوم من النوم الاقى حجات كتير اوى كنت خايف منها الاقيها اكنها مكنتش موجودة اصلا اللى متاكد منه ان ربنا بيحبنا بحس فى اوقات كتير انه بيعاملنا زى الطفل اه والله يعنى واخدنا واحدة واحدة غلطت طيب توب وانا ها اقبل شتمت حد استغفر حجات كتير تحسس انه واقف لنا على الواحدة عشان يدخلنا الجنه اه والله
انت قولت ايه فى اخر تعليق على بوست ليا
فين
ادخل على اخر تعليق لك عليا
لا اله الا الله
والله ناسى التعليق دا خالص بس شوفته والله شوفته
الرساله وصلت اظن كده
والله انا بس عارف لما يكون بتحب واحدة اوى
اكيد بيكون حب رسولك اكتر
طبعا اكيد
وانا دلوقتى با احبك جدا لانك خليتنى اشوف حبيبى اصل انتا ماتعرفشى انا كتير با اققول له انتا زعلان منى ليه ومش راضى تجيلى فى الحلم وانا م مايجيش وانتا اللى خليتنى اشوفه
هههههه يارب اكون عند حسن ظنك
اكيد
انا بحبك وحب الرجال اعظم الف لا مليون مرة من حب النساء
 
 
دا اخر تعليق لاحمد صديقى على بوست ليا فى الفيس الكلام ده قبل ما ينام علطول
http://www.facebook.com/hinger13/posts/10200286452866149?comment_id=5710348&notif_t=feed_comment 
هو حسابه اسمه بيرو اطلس
 
 

هناك تعليق واحد:

DIYAA يقول...

يسلام ربي يجمعنا نحنا ونبي في الفردوس الاعلى ان شاء لله